මට වැඩිය ඉතාලි පුලුවන් බල්ලා.

සම්මත

මේ සිද්දිය උනේ මම ඉතාලියට ඇවිත් මාසෙකින් විතර.අපේ ගෙවල් අයිතිකාරයට හිටිය ලොකු බල්ලෝ 2ක්.එක්කෙනෙක් කිලෝ 60 විතර බර ඇති.ගෑනු සතා ස්ටෙල්ලා, පිරිමි සතා ඒත්තොරේ.ජනකගේ අම්ම හිටියේ අපේ කාමරේ ඉදල මිටර්200 විතර ඈත.අපි වෙනම.ජනකත් අපු දවස් වලම මිනිස්සුන්ට වගේම බල්ලන්ටත් මාව අදුන්නලා දුන්නා.නැත්තන් මම එහෙට මෙහෙට යනකොට ඇගට පැන්නොත්.

 මෙන්න මේ වගේ පෙනුම.හැබැයි හරි මහතයි.දැන්නම් දෙන්නම මැරිල.ඒත්තොරේගේ වැඩේ වාහන පස්සෙන් බුර බුර යන එක.එකපාරක් කව්ද හප්පලා 3000 යුරෝ වියදන් කරල ඔපරේෂන් කලා.පස්සෙ ආයෙත් හැප්පිලා ස්ටෙල්ල මැරුනා.බල්ලව පුච්චන්න යන 800 යුරෝ(ැ.120000)හප්පපු අය දුන්න.ඒත්තොරේත් පස්සෙ ලෙඩ වෙලා මැරුනා.

ඔන්න දවසක් මම අපේ කාමරේ ඉදල අම්මලාගේ ගෙදරට යනවා.එකම ඉඩමේ 2කම තියෙන්නේ.ස්ටෙල්ලා මගේ පස්සෙන් ආවා.ඒකානම් සුරතල්.ඒත් මම බයට එලවන්න වියැනේ කිව්වා.යන්නේ නෑ.තව පාරක් කිව්වා ඒත් යන්නේ නෑ මගේ පස්සෙන් එනවා.දැන් ටිකක් හිතටත් බයයි.අපි බල්ලෝ එලවන්න ටිකක් සැරට කියන විදියට කිව්වා.ඒත් පස්සෙන්ම එනවා.දුවන්නත් බයයි.ඇත්තට ඒකටත් එක්ක ලංකාවේ බල්ලන්ට චිප් කිව්වනම් දුවනවා.මට හිතුනා.

දොරකොඩදි තව පාරක් සැරට වියැනේ කියං මම ගෙට ගියා.ජනක ඇහුව ඇයි කියල.

‘‘මම බල්ලව එලෙව්වා ඒත් පස්සෙන්ම එනවනේ‍‍‍ ‍‍‘‘ මම කිව්වා

‘‘මොනා කියලද එලෙව්වේ‘‘

‘‘වියැනේ‘‘ කියල මමත් කිව්වා

කට්ටියම හිනා උනා නෙමේ හිනා ගියා.බැලින්නම් වියැනේ කියන්නේ එන්න කියල.යන්නනම් වායි කියන්න ඕන.බල්ල හිතන්න ඇති මේ මොන මෝඩියෙක්ද එන මට තවත් සැර කර කර එන්න කියන්නේ කියල.ඔන්න බලන්න බල්ලටත් මට වැඩිය ඉතාලි පුලුවන් හැටි.දැනටත් මට ඉතාලි කතා කරන්න ටිකයි පුලුවන්. ඒ උනාට කියන ඒවා ගොඩක් තේරෙනවා..ඒ උනාට බලෙන් ටිකට් කපන් ආවා.ඒ කතාව මෙහෙමයි.

පුතාට මාස 8.හොදටම උන.40 ට.අපි බෙහෙත් ගන්න ගියාම පුතාව නවත්ත ගත්තා.දවස් 4 විතර හිටියා.හේතු 2 නිසා මට ඉන්න එපා උනා.හොද වෙලත් තවත් බලන්න කියල තියා ගන්නවා.තව ලෙඩ ලමයි ආවම ආයේ  උන ගන්නවා.ඒක 1.අනෙක මාව කාමරේ මාරු කරල දෙවනියට දාපු නාමරේ හිටපු zingari ගෑනු කෙනා.එයාගේ පුතාගේ දුවව බලාගන්න තමයි එයා හිටියේ.අවුරුදු ඒකාමාරක් ඇති ළමයට.හරිම ලස්සනයි.රෝස මලක් වගේ.

.මේ  තියෙන්නේ මම එයාව ගත්ත photo එක.

ඒ ගැනු කෙනා තනියම කියවනවා.අපේ කාමරේ හිටිය ඉතාලි කට්ටිය එලියට යනකන් ඉදල ඒ ගොල්ලන්ගේ බිස්කට් කනවා.බෑග් එකට අතදාලා සල්ලි හොයනවා.සිකරට් බොන්න යනවා පැය 2 විතර පොඩි එකා දාලා.ළමයිට වගේම අම්මලාටත් කන්න දෙනවනේ.මගෙන් කන්නේ නැද්ද අහල මගේ එකත් කනවා.එයා උදේට නාලා ඇදන් හිටපු ඇදුම කුනු බෑග් එකට දාල තමයි දවස පටන්ගන්නේ.රෑට පුතා ඇඩුවොත් හිමින් කියව කියව මට බනිනවා.කලින් කාමරේ හිටිය ඉතාලි ගෑනු කෙනා අපේ පුතාට හරි ආදරෙයි.එයාගේ පුතා අවුරුදු 12 විතර ඇති.ජිවිතේ බේරන්න බෑ කියල.ළමයට නොපෙනෙන්න ඒගොල්ලෝ අඩ අඩ හිටියේ.ලෙඩේ මොක්ද කියල මට තේරුමක් නෑ.ඒයා නිතර ඇවිත් අපිව බලනවා.රෑට පුතා අඩනව ඇහුනත් ඇවිත් මට නලව ගන්න උදව් වෙනවා.ජනක රෑ 10 විතර වෙනකන් ඉදල යන්නේ.

මේ මගේ පුතා.hospital එකේ ඉන්නවා 

මේ hospital එකෙන් එළිය පේන හැටි.

ඔන්න ඉතින් කතාවත් අමතක වෙනවා.ඔන්න අද යවනවා කියනවා අපිව ගෙදර .ආයේ හෙට එන doctor කියනවා තව දවසක් ඉන්න වැඩි හොදට කියල.මම දන්න ඉතාලියෙන් කිව්වා මට යන්න ඕනමයි කියල.doctor කිව්වා බලෙන් ටිකට් කපනවා කියල ලියන්න කියල.මම කිව්වා ඩොක්ටර් ලියන්න මම අත්සන් කරන්නං කියල බලෙන් ටිකට් කපන් ගෙදර ආවා.

ඉතාලි හොදට බැරි උනාට මොකද බලෙන් ටිකට් කපන් එන්න තරම් මට ඉතාලි පුලුවන් ඒකම මදෑ……….

2 responses ඊළඟ »

  1. කියල වැඩක් නැහැ ඉතාලි උන්ගේ බල්ලෝ හැදිල්ල නම්, මුන් බල්ලන්ට සල්ලි වියදම් කරනවා අපිට දෙන පදියටත්
    වැඩිය ,දැන්නම් ශිවන්තිට ඉතාලි පුළුවන් ඇති මගේ හිතේ da vero.?

    • ලානා ඇදුම් අන්දන් දරුවෝ වගේනේ බලාගන්නේ.මාකට් වල වෙනම පැත්තක් බල්ලන්ගේ කෑම සෙල්ලන් බඩු.ඉතාලි ටිකක් විතර පුලුවන්.කවද අහපු භාෂාවද්ද අලුතෙන්ම ඉගෙන ගන්න එපැයි.නේද

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )